replica horloge

replica horloge
replica horloge

2016年7月12日星期二

Cosmo Queen Flip-Top Compass horloge

Een van de belangrijkste uitgangspunten voor mijn collectie was het idee van "interessante en ongewone". De collectie is uitgebreid voorbij dit, maar ik heb nog een ding voor onbekende gadgety horloges zoals vandaag.
Dit horloge lijkt te worden genoemd Cosmo Queen, op basis van hoe ik interpreteerde de moeilijk te lezen script dat de naam is geschreven in vond ik heb twee belangrijke verwijzingen naar de naam Cosmo Queen -. Een is een kaart uit Yu- Gi-Oh! terwijl de andere is een reeks van horloges met een Zwitsers merk, genaamd TITONI. Ik ben er vrij zeker van dat dit heeft niets te maken met Yu-Gi-Oh, en op basis van het ontwerp, ik denk niet dat het is door TITONI ook niet, dus het moet een van de onbekende fashion horloges zijn.
Het horloge is een standaard 3 draaiknop ontwerp met een Japanse quartz uurwerk. Het verschil is dat je de deksel kan omdraaien tot een kompas onderaan te openbaren, en als je dat doet, kunt u ook het horloge deel Flip over, zodat u kunt zien de tijd en kompas bij elkaar. De band heeft ook een ander kenmerk - er is een ronde thermometer geplaatst in het onderste deel van de band.
Ik weet niet veel meer over het horloge kennen (zoals de achterkant van de zaak zegt alleen Zwitserse leger, maar ik denk dat alleen wordt gebruikt als een naam in plaats van een verwijzing naar die het in opdracht). Dit type horloge is al minstens sinds de jaren '90, dus het kan sindsdien worden van elk moment.
bekijk meer horloges replicas en tag heuer

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex