replica horloge

replica horloge
replica horloge

2015年12月27日星期日

Flud - De Uitwisseling

Ik ben terug naar de fashion horloges vandaag weer (hoewel ik nooit lijken te ver weg van hen op elk moment ...).
Dit horloge is van een merk, genaamd FLÜD, en dit is hun eerste verschijning op mijn blog. Het merk FLÜD is relatief nieuw, die begon pas in 2007. Het concept voor het merk FLÜD is om het horloge terug naar zijn rechtmatige plaats als het brengen ultieme accessoire. Hun doel was om unieke, frisse horloges maken zonder pretentieus of met een hoog prijskaartje.
Dit model heet The Exchange, en is een quartz analoog horloge. Het heeft een 3 draaiknop die wordt gecompenseerd aan de rechterkant, met een bar uitsteekt uit de ring aan de linkerkant (net onder het midden). De bezel zelf uitsteekt boven het glas en geëmailleerd zwart (met 10 andere verschillende kleurvarianten beschikbaar zijn). De achterkant van het horloge heeft de naam FLÜD en stelt het gebruik van een Japans uurwerk. Er is ook een voorstel om de rand van de achterplaat die leest 'Je kunt nooit tijd hebben, tenzij je de tijd nemen'. Het horloge is nog steeds te koop op de FLÜD website voor $ 90.
Voor degene die ik heb, zijn er een paar dingen die me af of het echt is of niet. Het horloge wordt geleverd met 2 verschillende banden, een leer en een siliconen, maar mijn ene heeft een groeiende metal band (die ik zou veronderstellen wad een vervanger, maar de kleur past zeer goed). Het andere probleem is de grootte, zoals het geval grootte op mijn ene is kleiner dan de 50mm, die is genoteerd aan de FLÜD website ...
Bekijk meer kopie rolex en breitling skyland avenger

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex