replica horloge

replica horloge
replica horloge

2015年12月30日星期三

Nike Cross Training VG72-5000

Today's horloge is een van de sportieve modellen in mijn collectie.
Het is een van de Nike sportieve horloges waarvan ik denk werden voor het eerst uitgebracht in de jaren '90, maar lijken niet meer te bestaan. Er zijn veel verschillende reeksen binnen het Nike horloge lijn, en dit is een Cross Training model waarvan ik denk dat het gericht is bij vrouwen, maar ik denk dat ik meer van een unisex-ontwerp. Deze horloges zijn moeilijker geworden nu dat het horloge reparatie site, die ik zou verwijzen naar vanwege zijn uitgebreide lijst van modellen, is verdwenen onderzoek.
Dit model is een analoog ontwerp met een quartz uurwerk. Het heeft het modelnummer op de achterkant die VG72-5000 staten, en is een van de vele verschillende modellen met de VG72 module. Het belangrijkste onderscheidende kenmerk van deze variant is de vorm, die heeft een ovaal gezicht, maar met een afgevlakte top (die vergelijkbaar is met andere Nike horloges). Met een 3 handontwerp wijzerplaat, en er is een extra knop boven de kroon, die een EL-backlight functie werkt.
Weinig is geschreven op de wijzerplaat van het model, maar stelt het horloge een "Sports analoge H2O weerstand 100". De rug herhaalt de waterbestendigheid en zegt dat het horloge is gemaakt van roestvrij staal en kunststoffen. Ook informeert dat de beweging is Japans, maar de zaak is uit China.
Er is geen actuele informatie over het model, maar als het serienummer werkt hetzelfde horloge als de eveneens genummerde Seiko horloges, zou suggereren dat dit is vanaf 2000.
Bekijk meer horloge en rolex sky dweller

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex