replica horloge

replica horloge
replica horloge

2016年1月18日星期一

Seiko 5 ​​Automatic 4207 beweging

Het is een bijzondere dag vandaag, dus heb ik besloten om te gaan met een slimme zoek glanzend gouden horloge vandaag.
Dit is één van mijn collectie van Seiko horloges van de Seiko 5 serie. Deze serie werd uitgebracht als een betaalbare lijn van automatisch uurwerk horloges (met een paar liter versies geworpen in de mix), voornamelijk uit de jaren 1960 en '70. De 5 in Seiko 5 staat voor de 5 belangrijkste kenmerken - Diaflex onbreekbaar drijfveer, Diashock schokbestendigheid systeem, automatische beweging, dag / datum, en waterbestendigheid.
Dit model maakt gebruik van een 4207 automatisch mechanisch uurwerk met 21 juwelen. Het heeft zowel dag en datum op de 3 uur positie, met de tweede taal op de dag dat er een die ik niet herken (misschien Thaise of Arabisch schrift).
Het heeft een kleinere zaak dan de anderen die ik heb gebruikt en ziet er een deel van een reeks voor vrouwen (die ik heb gezien aangeduid als Lady 5) te zijn geweest. De zaak is een vierkante vorm met de hoeken verwijderd en afgerond, en het gezicht ligt in een rond kijken venster (maar is in feite een twaalfhoek). Het glas is dik en snijden met verdunde randen zodat valt het licht. Hierdoor, en dat alle metalen delen goudkleurig, maakt het een zeer glanzend kijken.
Heel veel modellen maken gebruik van de 4207 beweging, maar ik ben niet in staat om een ​​ander die er zo uitziet goud kwadraat versie te vinden. Het volledige modelnummer van deze variant is 4207-5090. De band onderdeelnummer is 30K8-BE.
Bekijk meer rolex replicas en chopard miglia gmt

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex